به زودی....

  • Agnes :)
  • يكشنبه ۸ تیر ۹۹
  • ۱۶:۵۱

این مدتی که توی خونه بودم خیلی دنبال پیدا کردن ی شغل پاره وقت و مناسب بودم تاهم مشغول بشم و هم درآمد داشته باشم

چون عمیقا درآمد مستقل داشتن بهم اعتماد به نفس میده حتی مدت کوتاهی که پشتیبان بودم و حقوق میگرفتم بهم حس خیلی خوبی میداد هرچند کم

و مدتی پیش با مامان تصمیم گرفتیم ی آنلاین شاپ کوچکی راه بندازیم که سرمایه از مامان باشه و فروش از من و از کم شروع کنیم ببینیم چطور پیش میره 

یا اصلا ارزشش داره و سود میده یا نه 

که بالاخره امروز دل زدیم به دریا و چند تیکه لباس کودک از تولیدی سفارش دادیم و تا آخر هفته میرسه دستم😍

تا از کانال و پیچ اینستاگرام شروع کنم به جذب مشتری

ی سری مقالات برای کسب و کار خوندم که ی چیزایی دستم بیاد 

امیدوارم خوب پیش بره که بتونم ادامه اش بدم

  • نمایش : ۱۸۸
  • پرواز ...

    به به *_*

    کلییییی موفق باشی عزیزم *_*

    پرواز *_* *_*
    چقد ذوق کردم اسمت دیدم :)
    مرررسی عزیزدلم ♥️
    tiktik tiki

    به به

    موفق باشی

    مرسی عزیزدلم 😍♥️
    فتل فتلیان

    افرییین 😍☺

    خیلی خوبه 

    اووووم من قبلا یه سری معاملاتی انجام میدادم بعد ول شد از یه زمانی 

    یه مدته در گیر بورس و این داستانام 

    و دارم پولامو سر هم میکنم که انلاین شاپی رو که دوساله مد نظرمه رو هم راه بندازم 😁

    نظری ایده ای سوالی بود بپرس شاید من از قبل بش فکر کرده باشم بتونم راهنماییت کنم 

    موفق باشی

    آنلاین شاپ بنظرم بگیره کارش خیلی خوب میتونه سود بده
    منم مامانم از 2 سال قبل میگفت ولی کسی جدی نمی‌گرفت 
    آره حتما 
    اتفاقا خیلی نیاز دارم یکی راهنماییم کنه 
    خصوصا در مورد شروعش 
    گلاویژ ...

    اوه چه خبر خوبی:) من و مامانمم یه کسب و کار خانگی راه انداختیم و خداروشکر داره خوب پیش میره:)

    چقدددددد عالی :)
    خداروشکر که خوب پیش میره 😘
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...