لذت از زندگی

  • Agnes :)
  • پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۹
  • ۱۲:۳۸

این روزا خیلی مادیات زندگی برام پر رنگ شده 

تقریبا از وقتی که رفتم دانشگاه توجه  به لباس های مارک و لوازم ارایشی مارک شروع شد 

و این اواخر حتی لوازم تحریر مارک باید استفاده کنم 

بودنش هیچ حس خاصی بهم نمیده ولی نبودنش غم بزرگی برام محسوب میشه 

آخرین بار برمیگرده به شهریور ماه که با بالا رفتن یهویی دلار نتونستم گوشی پرچم داری ک میخواستم بگیرم که عمیقا از عمق وجودم عزاداری میکردم ://///

در حالی که با همین گوشی جدیدی که حتی پرچم دار هم نیست کارم راه می افته 

این تابستون به قدری هزینه ی لباس دادم و به طبع اون هزینه ی روسری و کیف که متناسب باشه با رنگش 

ست هایی که با نبودن دانشگاه و مهمونی و مراسم های جشن تولد بلااستفاده تو کمد مونده ولی با تغییر فصل همین روند داره برای لباس های پاییزی ادامه

پیدا میکنه 

به جایی رسیده که این  روند داره ارامشم میگیره و از داشته هام نمتونم استفاده کنم و توجهم به نداشته هامه 

و دوباره هی مث عقاب سایت های خرید چک میکنم تا چیزی جا نی افته 

جالبه ک نمیدونم چطور اینو متوقف کنم frown

  • نمایش : ۱۴۸
  • tiktik tiki

    دقیقا منم یه مدت همینجور بودم درباره لباس اینا ولی خوب شدم😃اما هنوز روی وسایل دیجیتال دلم پیش پرچم داراست و نمیتونم درست کنم خودمو😑

    چطور خودت درمان کردی؟
    باورت میشه چن تا دفتر یوروپن گرفتم خدا تومن ک حتی ی برگه ازشم ننوشتم :/
    tiktik tiki

    خوب من صورت مسئله رو پاک کردم😂درصورتی که کافیه یه محرک فقط باشه دوباره برمیگردم به همون زندگی

    سعی کردم هرچیزی که منو وادار میکنه برندا رو دنبال کنم یجوری کنارش بزنم اگه پیچی رو دنبال میکردم اگه کانال خریدی بود دیگه نگاه نکردم و انفالو😑 همینطور واسه خرید ماهیانم یه سقفی گذاشتم و حتی یه حساب بانکی دیگه درست کردم که کارت اعتباری نداشته باشه اکثر اوقات پولا رو میذارم اونجا

    میدونی تیکی من قبل دانشگاه خیلی آدم اهل پس اندازی بودم ولی بعد اینکه میبینم هر روز همچی بالا میره
    و عملا پس انداز برام بی معنی شد 
    میگم که روز ب روز پس انداز من کم ارزش تر میشه. 
    پس بذار هرچی که دلم میخواد رو بخرم😐
    tiktik tiki

    به اون حساب بانکی فکر کن شاید بتونه کمکت کنه😕

    حتما 😂
    گلاویژ ...

    دلم برات تنگ شده مائده، چه خوبه که هنوزم می‌تونم نوشته‌هات رو بخونم*_*

    منم خیلیییی دلتنگتم 😍
    باورت میشه 5 سال گذشت از اولین روزایی که نوشته اای همو میخوندیم؟ 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...