زمان چیز عجیبیه

  • Agnes :)
  • دوشنبه ۲۰ شهریور ۰۲
  • ۲۲:۰۴

5 سال پیش با کلی عجز و ناله وبلاگ زدم یادمه همین روزا رفته بودم ثبت نام دانشگاه 

و منی که اصلا از رشته ام خوشم نمیومد 

خیلی احساس بدبختی میکردم 

و الان بعد 5 سال 

دارم سرکار میرم و ی مقاله دارم مینویسم تو رشته ام 

و کلی ایده برای آیندم ریختم 

کلی مسیر چیدم 

و میخندم به 5 سال قبلم 

زمان بدین دوستان 

گذر زمان خیلی چیز عجیبیه 

و در نهایت به برنامه ریزی خدا ایمان داشته باشید 

خدا قشنگ میسازه 

 

اگه منو میخونید برام کامنت بزارید لطفاااا :))

  • نمایش : ۷۸
  • هیپنو تیک

    از زمان و از همه ی چیزای دیگه متنفرم

    خیلی کوتاه و مختصر همه زندگی رو بردی زیر سوال :))))
    .. ــاوقــ ـــاتـــ ..

    زمان چیز عجیبی است ، هم هست و هم نیست.

    هم سازنده است هم مخرب و . . .

    جمله ی جالبی بود 
    هم مخرب هم سازنده 
    مخرب بودنش چطور میتونه باشه ؟ 
    پرواز ...

    خوشحالم که الان راضی و خوشحالی :)

    اووخی پرواززززز 

    یار قدیمی بلاگی من 

    ممنونم ازت 
    انشالله همیشه زندگی جوری پیش بره که از تصمیمات گذشته در اینده راضی باشیم

    نیلوفر

    سلام

    خداروشکر که راضی هستی.

    کاش بیشتر بیای برامون بنویسی از روزمره نویسی تا هرچی که دوست داری. ولی تو این مدت فقط هرازگاهی اومدی کوتاه نوشتی و رفتی دلم برای قبلنا مثلا قبل از دانشگات اون وقتا که بیشتر مینوشتی تنگ شده. من همچنان میخونمت و مشتاق نوشته هات هستم.

    حتماااا 
    چون حس میکنم دیگه کسی اینجا رو نمیخونه نمی نویسم 
     و گرنه خودمم خیلی دوست دارم مثل قدیما بنویسم 
    اینجا ی گوشه ی امنه 

    نیلوفرررر من خیلی چیز های کمی ازت به یاد دارم 
    تقریبا یادم نمیاد دوستی مون از کجا شروع شد
    tiktik tiki

    کاش میشد مثه توییتر اینو ریتویت کرد توی کانال خودمون

    هر چقد سنم میره بالاتر حس میکنم زندگی خیلی پیچیده تر 
    .. ــاوقــ ـــاتـــ ..

    برای از دست دادنی ها . . .

    مخربه برای انسان

    گاه گاهی اندکی مینویسم ...