محدوده ی امن زندگی

  • Agnes :)
  • جمعه ۷ مهر ۰۲
  • ۱۹:۰۹

امسال تصمیم گرفتم بیشتر ریسک کنم و جسور تر باشم 

و سعی کنم از محدوده ی امنم بیام بیرون و چیز هایی که برام سخته و نیازمند اینکه ریسک کنم و انجام بدم 

اولین کاری که امسال کردم 

بیرون اومدن از ی رابطه ی سمی بود  که روز به روز از آدم شاد و هدفمندی که بودم دورم میکرد 

خیلی تصمیم سختی بود ولی بعد از یکسال کلنجار رفتن و بالاخره تونستم شهامتش پیدا کنم و بیرون بیام 

دومین کاری که انجام دادم 

بالاخره بعد از 6 سال که تصمیم داشتم بینم جراحی کنم و میترسیدم رو انجام دادم 

فوبیای اتاق عمل رفتن داشتم و بالاخره هفته ی پیش انجامش دادم 

 

همه ی ما آدم ها تو زندگی مون ی محدوده ی امن داریم که انجام یک سری از کار خارج از این محدوده است و نیاز مند شجاعت و ریسک بیشتری نسبت ب بقیه کارا های روزمره مون داره 

و این ریسک میتونه مثبت باشه  و باعث بشه  ی لایه ی از شخصیت خودمون بروز بدیم که تو زندگی روزمره این لایه از شخصیت مون بروز نمیده خودش 

 

در واقع هر موقع از انجام کاری ترسیدین و فکر کردین نمیتونین انجامش بدین به این فکر کنید این کار واقعا ترسناک یا صرفا خارج از محدوده ی امن تون هست ؟ 

تا حالا همچین کاری انجام دادین ؟

  • نمایش : ۵۸
  • صبا ‌

    به‌به مبارک باشه :)

    عکس قبل و بعد عمل بینی رو 6 ماه دیگه بذار لذت ببریم.

     

    مچکرم :))))
    چشم حتما 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...