اولیش

  • Agnes :)
  • دوشنبه ۲ مهر ۹۷
  • ۱۷:۳۴

صبح ساعت 5/30از خواب بیدار شدم چشمام نیمه باز بود گرچه شب اصلا راحت نخوابیدم مدت هاست خواب راحت ندارم 

ی دوش فوری گرفتم  و مدارکی که دیشب اماده کرده بودم رو جاب جا کردم و از زیر قران رد شدم رفتیم ب سمت شهر دانشجویی

بعد یک ساعت ونیم رسیدم دم دانشگاه پیش به سوی ثبت نام 

نوبت گرفتم و رفتم سالن انتظار نشستم تا ثبت نام شرو بشه ونوبتم بشه تقریبا ساعت 9 بود که ثبت نام شرو شد 

اولش که رفتم سالن انتظار رفتم نشستم پیش ی پسری ..پسره 50متر پرید بالا 😒 خودم خجالت کشیدم اخه در این حد ترمک بازی؟

الکی مدارکم در اوردم و مثلا مشغول اونم خودم چن دقیقه ای سر گرم کردم وبعد رفتم روی میزی وجود داشت عکسام پشت نویسی کردم تا اینکه پدر اومد و ی همشهری ک دخترش مامایی قبول شده بود رو دیدم 

اصلا ازش خوشم نیومد انگار از دماغ فیل افتاده 

:/

بعد یکی از بجه های تبریز بود ک داروسازی قبول شده بود ی دختر ریزه میزه و پر از دلهره چن دقیقه ای باخودش و مادرش هم صحبت شدم  

تا اینکه نوبت شد و باهمون دختر تبریزی وارد سالن ثبت نام شدیم 

همچی مرتب و عالی پیش رفت 

برخورد مسئولین همه چی عالی بود 

وبعد هم راهی شدم ب سمت رزرو خوابگاه 

دانشگامون خیلی دوست دارم فضاش همچی عالیه  ودانشکده ی ما حتی سر سبز تره 

خوابگاهمون این ترم خودگردان هست و نزدیک دانشکده ک البته فقط مختص  دانشچو های علوم پزشکی 

1/5میلیون فقط هزینه ی خوابگاه شد و اونجا عمیقا خداروشکر کردم که دانشگاه ازاد نرفتم 

راستش ب نظرم اون نظم و ترتیب و باکلاسی دانشگاه دولتی که من میخونم ب ازاد بودنش می ارزه حتی واس رشته ی پرستاری می خواستم 

و با چن تا ار همکلاسی هام اشنا شدم و خوابگاه و اتاقمون هم مشخص شد 

اون لحظه واقعا خوش حال بودم که دانشگاهی که دوست دارم قبول شدم اگه اون رشته ی مورد علاقمم که بود خیلی عالی تر میشد 

ولی نبود :(

ذوق وشوقی که بجه ها داشتن  خیلی خوشحالم میکرد با اینکه من مث اونا خوشحال نبودم 

7مهره جشن ورودی مون و بعدش هم اردو خواهران وبرادران و بعد هم که شرو کلاسا 

و الان دارم از اخرین لحظات خونه بودن استفاده میکنم خصوصا خوابش :)

و ی جمدون نیمه بازی که هر از چند گاهی چن تا وسیله میزارم داخلش ک اماده ی سفر بشیم 

  • نمایش : ۵۳۱
  • خانوم میم
    ۱ونیم فقط خوابگاه چه قدر زیاد حتما امکاناتش خوبه . موفق باشی عزیزم *_*
    آره فقط خوابگاه 
    معمولی بود تر تمیز بود ولی نه در این حد دیگه
    Red man ®®
    موفق باشی
    سلامتی همه ترمکا=)))
    همه ترمکاااااا
    هانا :)
    سلام وبلاگ جدید مبارک:)
    اره دیگه دانشگاه رفتن خرج داره-_- :))
    ب سلامتی ایشالا:)
    دوست من از فردا کلاساشون شرو میشه خشک و خالی:| شما چقد باکلاسین :))) خوش ب حالتون :دی 
    سلام مرسی 
    سلامت باشی 
    اصن خیلی با کلاسا خیلییییییییی:)انگار شریف میخونم 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...