سکوت

  • Agnes :)
  • يكشنبه ۳۱ فروردين ۹۹
  • ۲۲:۴۹

به هر حال دلیل نمیشه ادم های اطراف و حرفاشون انقد مهم باشه که قرار باسه ادم جواب هر کسی رو بده 

خصوصا که دنیای مجازی کهاضلا ارزشش نداره به لجن پراکنی آدماش بخوای اهمیت بدی

میتونیم اون ی ذره زبون برای تشویق و انرژی دادن به ادما استفاده کنی وهم میتونی برای ایراد گرفتن و قضاوت کردن بر اساس زندگی نکرده ی خودمون بکار ببریم 

اینجاست که شعور خودش نشون میده 

و تمرین کن سرت روی بدنت باشه نه تو زندگی دیگران :))) 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اولین ماه سال 99 با قرنطینگی و تجربه چیز های جالبی گذشت 

اولیش چرمی دوزی بود و دوختن ی کیف پول و جا سوییجی برای خودم که الگوی جا هندزفری رم در آوردم که اونم شروع کنم 

دومیش خیاطی ...حتی بلد نبودم چرخ خیاطی رو نخ کنم ولی با کمک دیدن ویدیو های اپارات علاوه بر نخ کردن تونستم ی رو تختی و رو بالشی به همراه دوتا باکس پارچه ای برای خودم بدوزم 

به رنگ بنفش با گل های سفید :)

سومیش شیرینی پزی و امتحانش 

چهارمیش هم تموم کردن کتاب ادم های سمی که نپسندیدمش و شروع کتاب چهار اثر که اصلا جذبم نکرد و دست و دلم به خوندن ادامه اش نمیره احتمالا ملت عشق یا سمفونی مردگان شروع کنم 

این ماه 4 تا فیلم دیدم 

A danish girl

green book 

sweet novamber 

کولت 

4 تاشم قشنگ بودن 

و اخریش شروع فتوشاپ عکاسی و یاد گرفتن فتوشاپ بود 

 

 

امسال پایان هر ماه ی گزارشی از مفید بودن روز هام مینویسم ببینم که چقد به اهدافی ک اول سال نوشتم دارم نزدیک تر میشم 

  • نمایش : ۱۰۰
  • فتل فتلیان

    اولی چه خوب گفتی 👌

    خوشحالم که یه نفرو میبینم که اینقده خوب از این تعطیلات استفاده کرده 😍😍😍

    ماشالا ماشالا تف تف 

    موفق باشی💪💪

    امیدوارم تو گزارشاتم همینقدر باز مفید باشی

    وکلی حال خوب داشته باشی

    مرسی فتل 
    امیدوارم توام بتونی از روزات بهترین استفاده رو گنی
    فتل فتلیان

    خواهش میشه 

    مرسییی و امیدوارم 

    گاه گاهی اندکی مینویسم ...