خودم برای خودم

  • Agnes :)
  • يكشنبه ۱۷ فروردين ۹۹
  • ۲۱:۱۸

از طرف یکی از بلاگرای اینستا گرام دعوت شدم که خودم برای خودم ی نامه ای بنویسم طبق معمول همیشه اینحا برای من خیلی ارام بخش تر وامن تر از جاهای دیگه بود 

من عزیزم ....تقریبا از یکسال قبل ی فصل جدیدی تو زندگیت شروع شد با قبول شدن در رشته ای که مطابق میلت نبود(مطابق میل برات تعریف شده بود) و از دست دادن کسی که شاید برای اولین بار انقد جدی بهش علاقمند شده بودی یک سری مشکلات و چالش هایی رو گذروندی . اون مدتی که داشتی با این سری مشکلات سر و کله میزدی به نظر خودت سخت ترین و غیر قابل تحمل ترین اتفاقات زندگی بودن 

تو تا الان نه ی مقام خیلی مهمی توی ورزش بدست آوردی نه نقاش ماهری شدی نه حتی ی رتبه ی ۲ رقمی تو کنکور داشتی ونه هیچ مهارت خیلی خاص ومنحصر به فردی رو داشتی ولی یاد گرفتی خود خودت باشی ...یاد گرفتی وقتی چیزی مطابق میل خودت که چیزی که اطرافیان برات موفقیت تعریفش کردن نشدی جا نزنی و و بایستی و تمام قد خودت حمایت کنی 

اون روزایی که داشت به سختی میگذشت دقیقا یادم که چقد تو خودت بودی و همش ذهنت درگیر این بود که چطور میشه کنار اومد 

و من الان بهت افتخار میکنم بابت اینکه از سخت ترین روزات استفاده کردی برای شروع ی فصل جدید 

میتونستی خیلی راحت جا بزنی و تا اخر حسرت بخوری ولی تو بلند شدی و راه جدید از رشته ات برای خودت انتخاب کردی و براش تلاش کردی و قدم برداشتی 

 این روزا حتی همین که خودت رو Pیدا کردی و هر روز داری برای بهتر شدن تلاش میکنی بهترین اتفاقات ۲۱ سالگیمون هست 

ادما و روابط مختلفی رو تجربه کردی 

جلو رفتی 

سرت به سنگ خورد و بلند شی و کلی چیز جدید یاد گرفتی و تجربه کردی 

همین که اهدافی داری حاصل دیکته کردن خانواده و اطرافیان بهت نیست و چیزی که از درون خودت  بیرون اومده بهترین دستاورد ۲۱ سالگیت 

همین که داری اجزای خودت تک تک ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍Pیچ و مهره های روح خودت باز میکنی و تا خود بهتری بسازی 

تا خودت بهتر بشناسی 

با خودت بیشتر حال کنی 

و ارزش خودت بیشتر بدونی و فهمیدی که هر چیزی گه تو این دنیا میخوای بدست بیاری از دزون خودت نشات میگیره 

شاید یکی از اتفاقات مثبتی که برات افتاده تا الان فهمیدن ارزش خودت اینکه هیچ کس اندازه تو برای خودت ارزشمند نیست و  اجازه نمیدی هر کسی مطابق میل خودت باهات برخورد کنه و خیلی زود ادمای سمی رو کنار میزاری 

اتفاق کمی نیست 

اینکه بیشتر از هر موضوع دیگه ای کتاب  خود شناسی تو قفسه ی کتاب خونت داری 

بر خلاف هم سن و سالات که دنبال مد و انواع ارایش و لباس هستن 

دنبال کلاس و دوره های خود شناسی هستی و خود مراقبتی هات هر روز لیست میکنی و انجام میدی 

همه ی اینا اتفاقات خیلی خوبی هستن که خوشحالم برات داره اتفاق می افته

 

خلاصه اینکه خودت باش و برای خود واقعیت بودن بجنگ

  • نمایش : ۱۱۷
  • 98شیر
     10 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری حرفه ای 

     

    https://98share.com/

    ...... ب کتف مبارکمان 
    فتل فتلیان

    یاد این افتادم ، خودم برای خودم با خودم کنار خودم 

    خیلیییی خوبه که به این درجه رسیدی ، امیدوارم مام بتونیم بیایم به این سمت 

    موفق باشی

    مرسی فتل جان :)
    میگه که تغییر اولش سخته وسطش بهم ریخته است آخرش شیرین 
    منم برای تو آرزو موفقیت میکنم 
    فتل فتلیان

    خواهش میشه 

    اوهوم کاملا درسته ، میدونی تغیر لازمش نترسیدنه ،چیزی  که حداقل من گیرشم حالا وضعیت خاصیم ندارما ولی هیچ قدمی هم برای تغیر بر نداشتم 

    باید یه کاری کنم 💪

    مرسی مرسی🌷

    بعضی وقت ها ی سری اتفاقات می افته ک مجبورت میکنه از دایره ی امنت بیای  بیرون
    ما ها جوری عادت داده شدیم ک تا مجبور نشیم کار خاصی نمی‌کنیم 
    از جمله خودم ک مجبور شدم 
    آرام :)

    خیلی خوبه :)

    نظر لطفته :) 
    گلاویژ ...

    منم برا همین چیزایی که گفتی بهت افتخار می‌کنم:* همین که توی مسیر شخصیت هستی و آسته آسته رشد می‌کنی کافیه:*

    شما عزیز دل مایی♥️
    قطعا واس خوشحال بودن و لذت بردن نباید خیلی دست آورد خاصی داشته باشی یا حتی خیلی آدم خفنی باشی 
    همین ک معمولی باشی ولی ازش لذت ببری گشنگ تره به نظرم
    فتل فتلیان

    اوهوم دقیقا 

    کاش در کنار این سعی های کوچیکم یه اجبارم به کمکم بیاد 

    اگه اینستاگرام داری
    پیچ هلی تاک hellitalk
    و دکتر شیری رو دنبال کن drshiri
    خالی از لطف نیست
    فتل فتلیان

    باشه 

    خیلییییی مرسی 🌷

    خواهش میکنم "🌱
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...