برگشتنت :)

  • Agnes :)
  • يكشنبه ۸ دی ۹۸
  • ۲۰:۵۸

روزی که دلم شکستی یک درصدم فک نمیکردم ی روز باحال افتضاحی برگردی

ولی 

دیشب با افتضاح ترین حالت بعد 2 سال برگشتی

وقتی ک حتی حس تنفرم بهت ندارم 

ولی دلم برای تموم اون مدتی ک با عذاب گذشت سوخت 

برای خودم 

برای دل خودم

  • نمایش : ۱۳۹
  • گلاویژ ...

    واقعا؟

    و عکس‌العملت؟

    اوهوم واقعا
    خیلی حس بدی بود فاطمه 
    وقتی باهاش حرف میزدم تموم اون روزا رو دلم میخاست بالا بیارم 
    گفتم اعتراف سختی ولی خیلی منتظر این روزات بودم 
    گفت خوش حال باش ک دارم تاوان میدم 
    گفتم خوشحالم این روزا رو داری میبینی 
    ولی هنوزم همون آدم مغرور بود همون قد خودخواه
    پرواز ...

    چه هیجان انگیز به نظرم 😶😶

    اتفاقا خیلی آزار دهنده است
    آدم هایی ک میرن باید برا همیشه برن 
    وگرنه ذره ذره وجود آدم میخورن 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...