برای حال خودم

  • Agnes :)
  • جمعه ۱ آذر ۹۸
  • ۱۲:۰۷

حوالی دی ماه سال گذشته دانشجویان روان‌ شناسی بالینی دانشگاه ی گروه در مانی تشکیل دادن  و تو چنل دانشگاه فراخوان دادن 

برا اول تستش همون بهمن ماه رفتم نمره افسردگی من 28بود 29 افسردگی شدید هست 

بعدعید  کلاس ها شروع شد یک جلسه 8 9 نفره ادمای مختلف با افسردگی های مختلف،

خیلی ها بهم گفتن مگه فایده داره؟ تو کجات شبیه افسرده هاست؟

رفتم و کلاسام ادامه دادم

دیگه جوری بود ک برای تشکیل کلاسا دل تو دلم نبود 

اواخر خرداد کلاسم تموم شد 

اون حال خوبی ک داشتم رو با دنیا عوض نمیکنم و نمیکردم 

و مهر امسال برای سومین بار چکاب روحی شدم

افسردگی من از 28 به 10 و به 3 رسیده بود 

از اینکه برای حال خوبم تلاش کردم و نتیجه اش گرفتم بی نهایت خوشحالم 

مطمئنم 20 سال دیگه برای وقتی ک  تو 20 سالگیم گذاشتم و برای حال خوبم از خودم ممنون خواهم بود 

 

 

  • نمایش : ۱۴۱
  • لیمو جیم

    دمت گرم

    ♥️🙏مرررسی
    tiktik tiki

    دمت گرم ولی من هیچ وقت نتونستم به این انجمن دانشجویی اعتماد کنم از لحاظ حریم شخصی خودم میگم

    اولش ی تعهد نامه دو طرفه امضا کردیم
    جای مطمئنی بود
    میم . الف

    ولی احساس میکنم وضعیت من نه تنها بهتر نمیشه بلکه رفته رفته شدیدتر میشه و تنها دلیلش کنکوره ! :)

    خاصیت کنکور همینه
    اگه من ی سال بیشتر میموندم قطعا روانی میشدم 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...