دیر فهمیدم

  • Agnes :)
  • پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸
  • ۰۱:۵۵

این هفته دومین باری که برای کارم میرم مرکز آزمون تا به دانش آموزام زنگ بزنم 2هفته پیش ی جلسه معارفه گذاشتم و هرچیزی ک لازم بود ی دهمی بدونه رو بهشون گفتم
چیزایی ک خودم اگه از اولش میدونستم شاید الان اینجا نبودم
تمام سعیم میکنم در کنار درس درست فکر کردن رو به بچه هام یاد بدم
ذهن شون بهترین موقع است که درست فکر کردن رو یاد بگیره
سه شنبه دانشگاه تعطیل شد بعد ی صبحونه ی درست و حسابی با بچه ها تصمیم گرفتیم بریم برف بازی بیرون و بعدش آش خوردن
روز خیلی خوبی بود 28 8 98
حقیقتا خوابگاه خیلی خوش میگذره
در کنارش سختی های خودشم داره
بعضی روزا واقعا دوست دارم تنها باشم و کسی باهام حرف نزنه ولی اتاق شلوغه
بعضی روزا یکی دیگه اعصاب نداره و پاچه ی تو رو میگیره
هم اتاقی های خوبی دارم
ولی از من ب شما نصیحت هیچ وقت خوب نباشید ک این خوب بودن میشه وظیفه تون و راهی برای سو استفاده کردن دیگران
ک من اینو دیر فهمیدم
بارها شد ک میم عصبی بود و سر من خالی کرد ولی من چیزی نگفتم یا حداقل ملایم بود رفتارم
ولی بعد ی مدت شد وظیفه ی من برای خالی شدن اون
ب حدی ک الان وقتی ب خالی شدنش عصبیم میکنه و جوابش میدم نارحت میشه
هیچ وقت ادمای اطرافتون متوقع بار نیارید
من اشکال کار خودم بعد یکسال فهمیدم
طوری ک الان وقتی به کوچک ترین بی احترامی و بد رفتاری ک حس میکنم ریکشن نشون میدم میشم بد اخلاق
کاری ک باید از اول میکردم تا اطرافیان نسبت ب خودم متوقع بار نیارم

ولی دیگه برام مهم نیست کی در موردم چی فکر میکنه
و چقد محبوبیت دارم
فقط مهم اینکه خودم آرامش داشته باشم.
از اطرافیانم انتظاری ندارم و ب منم ربطی نداره ک اونا چ انتظاری دارن
مهم اینکه من آرامش داشته باشم

  • نمایش : ۱۹۱
  • pesar pesar

    خوبه

    جدا؟ 
    Kiarash

    Azizam to dorost raftar kardi... khoob boodan kare dorostiye , montaha bazi ha janbashoon ta ye jayi tamoom mishe, ljyaghate hamishe khoob boodan bahashoon ro nadaran... damet garm ke paye sohbat haye doostet ta alan neshesti... vali vazife nadashti vanadari ke ta abad kise boksesh bemooni..

    خوب بودن خیلی حس خوبی ب خود ادم میده ولی اطرافیانت پشیمونت میکنن
    جالبه ک وقتی دیگه خوب نیستی دیگه کیس بوکس نیستی بهشون برمیخوره 
    سایت تفریحی چفچفک

    دانشجویی؟

    من بد متوجه شدم یا اینکه هم دانشجویی هم متاهلی ؟

    حرفات مفهومی و سنگین بود!

    دانشجو ترم3 ام
    ولی متاهل نیستم 
    سایت تفریحی چفچفک

    اخه گفتی کنار درس درست فکر کردن رو به بچه هام یاد بدم!

    من ی پشتیانم ب دانش آموزام میگم بچه هام 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...