torento

  • Agnes :)
  • يكشنبه ۱۳ مرداد ۹۸
  • ۰۴:۲۷

ساعت 4:24دقیقه ی صبح دوستم ک از torentoاستوری گذاشته و رنگ موی جذابش 

و منم روی تختم دراز کشیدم و دارم تک ب تک ستاره های روشن رو میخونم و 

دونه دونه خاموش میشن

زندگی هنوزم زیباست؟ نه؟

زیباست با همه اختلاف که نه با همه ی شکاف های طبقاتیش

  • نمایش : ۱۷۴
  • saba dabs
    اصن من عاشق همین شکاف طبقاتیشم. واقعا خوشحالم که هر وقت اراده کنم هر چی که می‌خوام در دسترسم حاضر نیست و خوشحالم که باید زحمت بکشم برای چیزایی که می‌خوام. عجیبه؟
    فرا تر از عجیبه صبا 
    Life Rhythm
    شکاف چیه😂 دره اس دره😑
    اخه لعنتی  چقد تفاوت در 2 فرد با یک سن
    یکی تورنتو یکی هم همین شمال خودمون باید با تعدیل بودجه بریم
    saba dabs
    آخه به نظرم زندگی با همین به فاک فنا بودناش قشنگه
    (در فاک فنا غلط میزند)
    تا دلت بخواد در وضعیت فنا بودم
    ولی در وضعیت تورنتوش نبودم ببینم لذت کدوم بیشتر 🤔
    فتل فتلیان
    این شکاف مکافه داره دیگه پاره میشه 
    ولی من ادمای اینجوری دورم هست ولی اصلا بش حتی فکرم نمیکنم من ذهنم یجور دیگه کار میکنه 
    اتفاقی دنبال کننده هاتو دیدم که سه تاش یکی بود و صادرات خرما🤣😂🤪😅
    واقعا چطور میتونی بی تفاوت باشی؟ 
    اینم از فالورامون دیگه 
    خرما اخه 
    فتل فتلیان

    خوبه که 😂🤪

    نمیدونم حتی بهشون فکرم نمیکنم ! ادمایی رفتن که من حتی ادمم حسابشون نمیکردم 

    من به این فکر میکنم که زندگی مشترکمو با یه پول زیاد شروع کنم درسته یا با بی پولی ! اخه با بی پولیه زندگیم خیلی واقعی تره 

    من کلا شیوه تفکرم متفاوته این مثلا یکیشه 

    بعد خب اونایی هم که اونور شکافن اگه خودشون تلاش نکردن مدیون تلاش پدارشونن

    خیلی خوبه فک نمیکنی 👍
    زندگی مشترکت بیشتر ب طرف مقابلت بستگی داره ک پایه ی روزای بی پولیت هست یا نه 
    ولی من ب شخص بعد مالی زندگی مشترک خیلی مهمه برام 
    فتل فتلیان

    حالا بگو خرما یکی ، دوتا نه دیگه ۳ تا 😂😂😂🤪🤪

    هر چه از دوست رسد نیکوست 🌱
    فتل فتلیان

    همه چیز به اون طرف تکمیل کننده هست که زندگیتو چجور پیش ببری و چقدر رضایت بخش 

    البته که بعد مالیش خیلی مهمه و برا خودمم مهمه ،اما گاهی فکر میکنم میگم خب من اگه یه زندگی رو بدون هیچ نیاز و دشواری مالی شروع کنم یکم بی مزه میشه !!! قبول دارین

    اره ممکنه بی مزه شه
    ولی میتونی اولش با همچی شروع کنی و طول زندگی رو فقط صرف بهتر کردنش کنی 
    فتل فتلیان

    اوهوم اینم خیلی درسته

    گاه گاهی اندکی مینویسم ...