خواب🙄

  • Agnes :)
  • شنبه ۱۲ مرداد ۹۸
  • ۰۱:۱۸

دیشب خواب میدیم که بخاطر کنکور دارم خودکشی میکنم 

اولش از ی جای بلند پرت کردم خودمو پایین ولی نمردم 

بعد رفتم ی عالمه قرص بخورم ک بکشم خودم که از خواب پریدم 

ولی جالبش این بود که مامانم میگفت بذارین بکش خودش درس نخونده باید بمیره 

و لحظه ی پرت شدنم پایین کنارم ایستاده بود و نگاهم می‌کرد 😐

لعنتی ☹️😑

  • نمایش : ۱۵۴
  • دُخـتَرکـــِـ🌼 بی نآم :)
    منکه از الان تا دوشنبه ک نتیجه کنکور بیاد سکته میزنم
    انشاءالله ک نتیجه عالی باشه ♥️
    ننگ بر کنکور
    سولویگ .
    وای خدا😂، درس نخونده باید بمیره؟ چه خشن! 
    😄😄😄😄
    اره بخدا در همین حد خشن 😁
    گلاویژ ...
    فقط واکنش مامانت:))))
    😄😄😄فقط همین 
    نیلوفر
    سلام عزیزم.خوبی؟چه خبرا؟
    واقعا خیلی روزای اسفباریه خیلی.اصن قابل توصیف نیست وضعیتم هرچند شاید خودتم بتونی درک کنی ولی خب سال به سال بدتره
    میتونم یه سوال ازت بپرسم؟اگه دوست داشتی بگو
    چه طوری خانوادت کنار اومدن که رشته ای که میخوای رو بزنی و دیگه نمونی؟بعدش رابطشون باهات چه طوری بود؟مثه قبل شدن؟
    😭😭😭

    خوب خانواده ی من خودشون موافق بودن من دیگه پشت کنکور نمونم چون روحم خیلی داغون بود
    با اینکه ترم یک واسم خیلی سخت گذاشت و علاقه به رشتم نداشتم ولی تو خونه اصلا هیچی نمیگفتم چون میدونستم ناراضی بودن من این فرصت میداد ک اونا بیشتر حرف بزنن 
    ولی ترم 2 وقتی با چن تا استاد موفق آشنا شدم و همایش رفتم فهمیدم رشته ساخته شده واس من و چقدر میتونم توش موفق باشم 
    و وقتی خودم راضی شدم و دیگه خانوادمم اوکی شدن 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...