عجیب هست ولی واقعی

  • Agnes :)
  • جمعه ۱۴ تیر ۹۸
  • ۱۹:۳۹

امروز خیلی ها کنکور دادن 

منم پارسال این موقع کنکور دادم 

و ذهنی که الان دارم خیلی فرق میکنه با ذهنی و تصوری که از زندگی پارسال داشتم 

فقط میخوام بگم زندگی اصلا اونطوری نیست ک ادم قبل کنکور تصور میکنه بعد کنکور که وارد ی زندگی واقعی میشی همچی خیلی متفاوت میشه 

کنکور برا خودتون گول نکنید 

من الان اون رشته ای که بهش علاقه دارم رو نمیخونم ولی واقعا آرامش رو تو لحظه ب لحظه زندگیم حس میکنم 

واین همه استرس و دوندگی بخاطر اینکه ادم احساس ارامش داشته باشه 

اون حس ارامش فقط تو ی رشته ی خاص تعریف نمیشه 

تو دیدگاه و طرز نگاه ما به زندگی تعریف میشه 

من الان واقعا به این رسیدم که خدا حواسش به بنده هاش هست و اون چیزی که برات رقم میزنه بهترین تو هست 

خدا خیلی بهتر از بنده هاش صلاحش میدونه 

به خدا اعتماد کنید و مطمئن باشید راهی که پیش روتون میذاره بهترین راه برای ارامش شماست 

تو کتاب ملت عشق نوشته :در مقابل اتفاقاتی که برای زندگی تون می افته مخالفت نکنید و هم جریان باهاش باشید حتی اگه زندگیتون رو زیر و رو می کنه 

از کجا میدونین شاید زیر زندگی تون بهتر از روی زندگی شما باشه 


  • نمایش : ۱۴۴
  • لیمو جیم
    آفرین :)
    ♥️
    فتل فتلیان
    اوهوم کاملا موافقم  و خیلی حرف درستیه 
    ولی امسال بازم کنکور دادم و سال دیگه هم می خوام کنکور بدم 🤪😐
    میخونی براش یا تفننی کنکور میدی  
    فتل فتلیان
    تفننی کنکور دادم ، البته قرار بود بخونم 
    ولی سال بعدو احتمالا بخونم براش ولی خو مجبورم دیگه درسمو نصفه و نیمه ول کنم 😐
    قرار شده تا اون موقعه همه چیو بالا پایین کنم که یه تصمیم درست بگیرم 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...