04_03_98🔻🔺

  • Agnes :)
  • يكشنبه ۵ خرداد ۹۸
  • ۰۱:۱۸

بعضی وقتا از این حجم از قوی بودن خسته میشم

بدون شک تو این دنیای کثیف که داریم دختر بودن خیلی سخته 

امروز اینو با تک تک سلولام حس کردم 

اگه ی روز انقد خودخواه شدم ک بخاطر تجربه ی حس مادری بخوام بچه دار شم 

هیچ وقت نمیزارم اون بچه دختر باشه 

ک انقد اذیت شه 

  • نمایش : ۲۱۶
  • Mahoor :)
    سلام
    دختر بودن واقعا سخته‌‌‌...اینو من همیشه، هرروز، هر لحظه توی همه شرایط حس میکنم...

    دختر که باشی هیچ جا راحت نیستی! 
    من بعد دانشجو شدن اینو خیلی حس میکنم چون بیشتر تو جامعه ام از متلک هایی ک هر روز میشنوم ونگاه های سنگینی ک وقتی تنهام حس میکنم
    تک تک اینا بهم حس ناامنی میده
    Life Rhythm
    دست خودت نیست که دختر بشه یا پسرحتی با وجود پیشرفته ترین علم لقاح مصنوعی ! پس بهتره کلا قضیه رو منتفی کنی! 
    بهترین روش اینکه بچه دار نشی

    گاه گاهی اندکی مینویسم ...