پاس شدنم مبارک

  • Agnes :)
  • پنجشنبه ۱۱ بهمن ۹۷
  • ۱۶:۰۱

وقتی از یک کلاسمون که 28 نفر بود

و 8 تا ترم بالایی ک افتاده بودن داشتیم 
و از این کلاسمون هم دوباره 6 نفر افتادن 
و پیش نیاز 7 واحد بود 
و طول ترمم هیچ غلطی براش نکرده بودم 
ولی من با 12/5 پاس شدم
باید ب خودم تبریک بگم دیگه نه؟ 

  • نمایش : ۲۰۳
  • saba dabs
    منم بت تبریک میگم :)
    بغل‌های مجازی رو بپذیر
    قربانت:)
    با جان و دل پذیرا هستیم. 
    فتل فتلیان
    تبریک 
    این مدل پاسی ها ای میچسبه
    ما افتادنشو تجربه کردیم
    ممنون
    🤣🤣🤣🤣
    انشاءالله قسمت شما
    آرام :)
    مبارک باشه:)
    ممنون ارام جان :) 
    فاطمه 95 | پ
    شانس اوردی خدا کمکت کرده 🙏
    اول ترمی ادم مشروط بشه خیلی ضایعس

    مشروط ک نمیشدم
    واس مشروطی معدلت باید زیر 12 شع
    من فقط می افتادم 
    ک ب هرحال اونم خیلی ضایع است
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...