خدا؟؟ توام؟

  • Agnes :)
  • دوشنبه ۸ بهمن ۹۷
  • ۲۰:۲۱

با نامه ی تغییر خوابگاهم موافقت شد 

و کلا ساختمون خوابگاه تغییر میکنه و میرم ی خوابگاه بهتره 

خیلی احتمالش کم بود این خوابگاه بهم بدن ولی خوب ی بارم شانس در خونمون زد 

ولی. .. 

با عشق جدید میم هم خوابگاهی میشم😐

خدا؟ 

توام؟

من ب اندازه کافی اینو تو دانشکده میبینم اذیت میشم 

حالا دقیق باید بی افتم خوابگاه اون؟

نمیدونم واقعا حکمتت چیه؟ این که میخوای قوی تر شم ؟ بخدا ب اندازه کافی قوی شدم

این ک میخوای دق کنم همش؟

یا شایدم میخوای ی جور دیگ ورق برگرده و بی لیاقتی میم رسما برام ثابت شه

خدا تو ک میدونی چقد برام سخت گذشته 

لطفا تو دوسم داشته باش 

و هوام داشته باش

  • نمایش : ۱۸۸
  • فتل فتلیان
    حتما حکمتی توشه 
    مطمن باش
    حکمتش 3 حالت بیشتر ک گفتم نداره
    وحید محمدی
    می خواد قویتر بشی . هیچوقت هیچ انسانی رو  دستکم نگیر. 
    متوجه منظورتون نمیشم؟
    هیچ انسانس رو دست کم نگیر ینی چی 
    وحید محمدی

     ربط این دو تا در اینه که اگر شما دشمنت رو دستکم نگیری  ، حواست به همه ی کارهاش هست و    می تونی اون رو زیر نظر بگیری و  نقاط ضعفش رو  پیدا کنی و علیه خودش استفاده کنی تا شکستش بدی .  این باعث  افزایش قدرت میشه . چون تونستی یک دشمن قوی رو  از سر راهت برداری  و به همه ثابت کنی که ادم قدرتمندی هستی.

    که البته در این حالت واقعا قوی هستی  و خدا  همین رو  می خواد .


     ضمنا هیچ انسانی به حد کافی قوی نیست   چون همه ی انسانها نقطه ضعف دارند . قدرت یک چیز نسبیه .

    فاطمه 95 | پ
    سلام همه پستاتو خوندم از وبلاگت خوشم اومد ولی وقتی اومدم نظر بزارم دیدم همه نظراتو بستی 
    چرا؟ اینجوری دیگه نمیتونم نظر بزارم که
    خوشحالم که خوشت اومده 
    ب وبلاگ من خیلی خوش اومدی:)
    فک کنم تو تنظیمات بیان ک بعد ی مدت نظرات بسته میشه
    باید تنظیمات عوض کنم
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...