توهم پسرای کلاس

  • Agnes :)
  • چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷
  • ۱۹:۱۱

انقد این روزا خوب و زود میگذره که اصلا فرصت نمیشه بنویسم فقط اینستا با عکس روزام ثبت میکنم 

فقط خواستم اینجا واس پسرای ترمکی بگم که انقد بی جنبه نباشید 

مسئول آموزش ما آقا هست ترم بالایی ها گفتن که نمایندتون بهتره پسر باشه 

یکی از اقایون داوطلب شد و بعد چن روز بابت گروه شیمی رفتم ازشون پرسیدم و باهم صحبت کردیم 

اصولا برام دختر و پسر فرق نمیکنه به همه به چشم همکلاسی نگا میکنم 

و من گروه شیمی رو بخاطر اختلاف بچه ها قرعه کشی کردم وبا اقای نماینده اسم ها رو نوشتیم 

نگو که اقای نماینده دچار توهم شده که من از ایشون خوشم اومده در این حد بی جنبه ها😐😐😐😐😐

بله کلا اقایون دچار توهم هستند 

دیده بودم تو بیان هم از وبلاگ نویسان که توهم میزنه که دخترا خیلی دوسش دارن و ایشون رو نمیده 

یکم باذفرهنگ باشید و با تفکرا عهد بوقی نرین جلو بخدا دیگه عیبه الان این تفکرات 

وقتی ی دختری بهتون کمک میکنه و راحت ازتون سوال میپرسه به معنی اینکه عاشق شما هست نیست 

اخه یکی نیست بگه عاشق چی تو بشم من اخه:/

واقعا نمیدونم بعضیا کی میخوان ب خودش بیان و یکم روشن فکر باشن :/

با عصبانیت نوشت.😣

  • نمایش : ۲۸۰
  • Red man ®®
    ای بابا
    به قول خودت پسرای ترمکی هستن دیگه
    البته اینا تا ترم اخر همینجورن:)))))خوب بشو نیستن
    خیلی بی جنبگی و خیلی بی فرهنگیییییی://///
    واقعا اعصابم خورده آقای رد من 
    آخه تا چ حدبی ادب 
    احوال نویس
    😂
    اره باید خیلی تو رفتار  با اکثر پسرا توجه کرد😂😂😂
    خیلییییییییی باید توجه کرد خیلی
    میدونی پسرا یا از اینور بوم می افتن یا از اون وررررر
    اصلا نمیشه باهاشون تنظیم رفتار کرد:/
    هانا :)
    :))) کاملا با بخش توهم موافقم:دی
    واقعا توهم دارن:/
    فتل فتلیان
    اری چند مدل از این پسرا دیده شده تو دانشگاه ما :-|
    حتی تو بیان هم دیده شده ://///
    dreamer :)
    خیلی بی جنبه ان خیلی:| بعضیا بی ادب هم هستن:|
    آره خیلی 
    یا خیلییییییییی اوپنن یا خیلی بسته:/
    کلا عجیبن
    لیمو جیم
    به کارت ادامه بده اونم متوجه شخصیتت میشه به زودی
    اینم پیشنهاد خوبیه:)
    saba dabs
    حرص دربیارتر از همه‌ چی وقتیه که می‌بینی سال بعد واسه ورودی جدید پسرا آدم شدن و رفتار انسان‌وار نشون میدن در حالی که با ورودی خودشون انگار از جنگل فرار کرده بودن و تا حالا رابطه‌ی اجتماعی نداشتن :)))
    اره همه اینو میگن
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...