اندر احوالات خانه نشینی

  • Agnes :)
  • پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸
  • ۲۰:۴۹

از 2 اسفند خونه هستم 

و ب جز 2 بار پام از در بیرون نذاشتم 

چرا دروغ اوایل خونه نشینی برام سخت بود خصوصا منی که خوابگاه میشم و تو اتاقی اندازه اتاق خودم با 6 نفر دیگه زندگی میکنم و همیشه یکی هست برای هم صحبتی ولی حالا تنهام ب جز چند کلمه ای ک با پدر و مادر رد وبدل میشه

ولی این هفته هفته‌ی خیلی خوبی بودی  از افسردگی خانه نشینی خبری نیست و کتاب مرشد و مارگاریتا رو شروع کردم روزی 50 صفحه میخونم ازش

و از امشب شروع میکنم ب فیلم دیدن و لذت بردن از فصل قشنگ تنهایی ♥️

خیلی روزا خوابگاه دلم میخواست برای یک هفته تعطیل بشم انقد که از زندگی دست جمعی خسته میشدم و از چالش ها و اتفاقاتی ک توی خوابگاه وقتی مجبوری با ی عده آدم کم شعور سر و کله بزنی 

از فردا هم ی تایمی رو اختصاص میدم ب رشد شخصیت خودم و گوش کردن ب ویس های دکتر شیری 

وشاید حالا که آرامش ذهن دارم و اطرافم آروم شروع کنم 21 روز مدیتیشن فراوانی رو دوباره انجام بدم که دوره ی قبل نصف و نیمه رهاش کردم 

ماسک صورت درست کردم هم تجربه ی خوبیه برای این روزا و مراقبت از پوستم

و مورد بعدی ک مدت هاست نمیتونستم رعایت کنم 8 لیوان آب روزانه بود ک داره عملی میشه 

این قسمت از بحرانم میگذره میره وما آدما ها بهش عادت میکنیم

مهم اینکه از فرصتی ک پیش اومده برای رشد خودمون استفاده کنیم 

و حالا هرکی ب هر نحوی ک خودش دوست داره 

منم سعی میکنم از فیلم ها وکتاب هایی ک میخونم بیام بنویسم

 

امیدوارم شمام لذت ببرین 

  • نمایش : ۱۳۱
  • فتل فتلیان

    ادم خوابگاس میگه بده بعدم از خوابگاه میره دلش براش تنگ میشه یجورایی

    برنامه های خیلییی خوبی دارید 

    تا بعد عید که دیگه تعطیل شد رفت امیدوارم بتونم و بتونیم در همون جهت رشد قدم برداریم 

    من یه سری برنامه غذایی رو دارم شروع میکنم رعایت کنم + همون ۸ تا لیوان آب 😅

    ماسک صورتم لازم داشتین بگین یکی دوتا بگم 😅😐

    آره دقیقا
    خوابگاه هم درگیری های خاص خودش داره 
    افررررین خیلی مهه ک بعد تعطیلات هم رشد ادامه داشته باشه 
    آره حتما بگو 
    فقط ساده باشه و قابل تهیه 
    مچکرم 😅
    فتل فتلیان

    امیدوارم بتونیم رشد داشته باشیم💪

    هر شب قبل خواب می تونید گلاب اسپری کنید 

    عسل  و دارچین خوبه ، وقتی زدین به صورت باید خلاف جهت با دستمال پاک کنید ، کمک میکنه به باز شدن منافد پوست و جوش های سر سیاه ، بیشتر دور دماع و پیشونه و این قسمتا بهتره  

    کنار و نشاسته +اب قاط کن ( اگه ماست باشه که عالییییییی تره )، کل صورت و اینارو بزن ، ۲۰ دیقه هم کافیه بمونه ، برا شفاف سازی و لیفتینگ صورت خیلی خوبه 

    البت اینارو هفته ای ۱ بار انجام بدیناااا نه زیاد ، دوهفته یبارم خوبه

    فتل 😎😎😎
    چ جالبه ک ی پسر اینارو بلد باشه 
    خیلی حال کردم 😂
    فتل فتلیان

    😎💪

    😂😂

    دیگه وقت شوهر دادنمه 😆😆🤪

    خب مادرم برا مراقبت از پوست علاوه بر کرم و این داستانا اینارو بهم میگه ، و بنده هم رعایت می نومایم 

    دوست دارم پوستم خوب بمونه همچنااان ، و از تو چه پتهون دوست دارم یه روز وارد صنعت مدلینگ بشم 😁😅 یعنی میشه !

    چرا که نتونی
    اگه جان سالم از سال 98 ببری. حتما میرسی بهش 😎
    فتل فتلیان

    خداوندا همه ی مارا جان سالم بدر بنومای 😁

    😎💪

     

    گلاویژ ...

    حتما از کتابایی که می‌خونی برامون ریویو بنویس یا اگه گودریدز داری بهم بده تا اونجا بخونم:)

    بله بالام جان حتما مینویسم
    ب خصوص برای شما دوست داشتنی جانم 
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...