پیچ و خم ترم 3

  • Agnes :)
  • جمعه ۱۲ مهر ۹۸
  • ۰۱:۲۸

خیلی زود سال اول دانشگاه گذشت و من الان یک ترم 3ییم 

همیشه فانتزیم این بود ک درسام جوری بی افته که ساعت8 کلاس نداشته باشم 

چون همیشه پوکر فیس میباشم تو کلاسای 8تا10

و این ترم این محقق شد... ب جز یک روز بقیه روزا کلاسام 10تا5 عصر :) 

در کنار درس دیگه وقتش شده که ی کار نیمه وقت داشته باشم ولی خوب تایم کلاسام این اجازه رو نمیده 

رفتم در خواست پشتیبانی دادم و با نمایندگی شهرمون ک آشناست صحبت کردم ک پا در میونی کنه و قبولم کنن ک این هفته نتیجه اش اعلام میشه 

خیلییییی خوب میشه اگه اوکی بشه 

میشه برام انرژی مثبت بفرستین ک قبولم کنن🙏

رفتم کلاس عکاسی های شهر دانشجویی رو پرسیدم ولی بین اینکه از صفر شروع کنم یا سطح 1 دو دل شدم و فعلا نرفتم دنبالش 

ب جاش 3 تا ورکشاپ ثبت نام کردم ک از اواخر مهر شروع میشه 

ورکشاپ مقدماتی 

معماری و طبیعت 

هنر عکاسی در ایران 

کلاس زبان هم باید برم ولی چون عکاسی هم هست و هم دانشگاه یکم در مورد اینکه این ترم باشه یا ترم بعد مرددم میکنه 

و از طرفی برای اپلای کردن برادرم توصیه ی اکید کردن ک حتما زبان ادامه بدم

و خیلی هوس میکنم ک برم باشگاه ولی متاسفانه وقتش ندارم 

چیز جذاب تر اینکه این ترم درسا رو سر کلاس گوش می‌کنم و با جدیت تمام میخونم 

حقیقتا انگیزه و هدف داشتن چیز خیلی خوبیه ک ب زندگی جهت میده 

 

 

  • نمایش : ۱۵۳
  • لیمو جیم

    موفق باشی :**

    مچکرررررم ♥️
    فتل فتلیان

    اون قضیه اوکی دادنه اصلا تو قکرش نرو ایشالا که حله 

    واییییی من که این ترم هر روز از ۸ صبح کلاسام شروع میشه چی 😭😭😭

    این خیلی خوبه که انگیزه دارین و برانامه هم چاشنیشه ، موفق باشید 

    راستی راستی برا باشگاهم که گفتید وقت ندارین ! توی گوگل پلی یه سری برنامه هست  برا ورزش تو خونه ، بصورت روزانه می تونی انجام بدی حداقل ۱۰ دقیقه ، و خیلی عالیه

    انشاءالله ک حله ☺️
    خیلی مرسی انگیزه خیلی محرک برا ادم 
    اسم دقیق برنامه چیه؟ 
    فتل فتلیان

    خیلی خواهش

    Home workout

    tnx
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...