از جنس خواهرانه

  • Agnes :)
  • شنبه ۱۹ مرداد ۹۸
  • ۰۴:۳۸

تنها چیزی که این روزا غمگینم میکنه دور شدنش هست 

وقتی بهش فکر میکنم بی اختیار چشم هام خیس میشن... همین جوریشم چون که خواهر ندارم کلی احساس خلا و تنهایی میکنم

از کل دنیا ی دلم به داشتن برادر بزرگتر خوش بود که اونم میشه دورترین نقطه

تو این دنیا

اولین روزی که فهمیدم رفتنش حتمی شده آخرین امتحان ترم 2 بود 

که از خود شهر دانشجویی تا خود خونه بکوب گریه کردم 

همین جوریشم سالی 3 بار بیشتر نمیدیدمش 

ولی اینکه وقتی بهش فک کنی و بدونی حتی دیگه دستت هم بهش نمیرسه 

و حالا حالاها نمیتونی ببینیش حس خوبی نیست 

قطعا روز پروازت من تتها ترین ادم شهرم 

برادر ها قلب خواهر شون هستند

خدا پشت و پناهت باشه قلب من

دلتنگی های من برای تو (1)

4:37

19/5/98

  • نمایش : ۱۵۳
  • مشتاقٌ الیه

    سلام. شاید به خاطر همین احساسات پاک هست که برادرها انقدر خواهرها را دوست دارند. ولی کسی به طور مستقیم ازش مطلع نیست...

    برادر داشتن خیلی حس خوبیه 
    saba dabs

    خدا به همراهش :) غصه نخور عزیزم ⁦❤️⁩ ایشالا که خوشبخت بشه اونجا

    مرسی صبای عزیز♥️
    پرواز ...

    ان شالله خدا مواظبشون باشه :)

    گاه گاهی اندکی مینویسم ...