اخرین نفس های 97

  • Agnes :)
  • سه شنبه ۲۸ اسفند ۹۷
  • ۱۵:۲۰

حال و هوای این روزام با همین روزای سال قبل مقایسه میکنم 

چن روزه
چن هفته است 
هرچقدم خداروشکر می کنم بازم کمه 
لحظه ب لحظه ک یادم می اید میگم خدایا شکرت که تموم شدن 
روزای پر از دلهره 
پر از اشفتگی 
پر از استرس 
و پر از غم روزای 96
اگه بخوام کمی بیشتر یاد اوریشون کنم چشمام پر میشه ...مثل همین چند روز پیش که داشتم عکسای 96 نگا میکردم ب خودم اومدم دیدم گونه هام خیس :(

از همه ی سختی های اون روزا بگذرم ..از اون همه غمی که روی دلم سنگینی میکرد و بعضی روزا از شدت غمی ک داشتم احساس میکردم قلبم درد میکنه 
 
و انگار ی چیز سنگینی گداشتن روی قفسه سینه ام نمیتونم بگذرم 

و اما امروز و ک بابت تک تک ثانیه هایی که دارم خداروشکر میکنم هیچ وقت فکر نمیکردم که با این رشته به این حجم ارامش برسم 

مگه ادم از ی زندگی چی میخواد ب جز ی دل اروم ؟

خدایا بابت این ارامشی که الان دارم شکرت 

مرسی که هوای دلم داری 


  • نمایش : ۱۵۵
  • فتل فتلیان
    امیدوارم تو این سال جدید بهترین ها واستون رقم بخوره
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...