تکمیل ظرفیت آزاد

  • Agnes :)
  • پنجشنبه ۱۲ مهر ۹۷
  • ۲۳:۳۹

پرستاری شهری که خودم دارم علوم پزشکیش میخونم  پرستاری ازاد قبول شدم همون الویت اولم:))))))

درست بعد اینکه دو هفته با خودم کلنجار رفتم کلنجار رفتم تا تونستم با رشته ام کنار بیام و بهش عشق بورزم

درست وقتی که واس خودم تو این رشته هدف مشخص کردم 

درست وقتی که عاشق دلبری های دانشکدمون شدم ی دانشکده ی پر درخت 😍

درست وقتی که تونسم حال خودم خوب کنم با رشته ام و قبول کنم واقعا خدا منو خواسته که آین رشته رو قبول شدم

آره درست بین این همه اطمینان درست بین این همه ک آره بابا تو ساخته شده ی این رشته ای دختر

چیزی اومد که اگه فقط دو هفته زودتر میومد ب طور یقین میرفتم پرستاری ازاد

بدون اینکه بخوام فک کنم من روحیه و تحمل این همه فشار کاری رو دارم یا نه :)

حالا انتخاب برام خیلی خیلی سخت شده 

چون من الان عاشق رشتم شدم باهاش کنار اومدم و قبول کردم و آینده ی خودم باهاش ساختم 

و حالا چیزی اومده ک من ماه ها حسرتش میکشیدم ولی الان حتی کوچک ترین ذوقی رو هم براش ندارم 

واقعا حکمت خدا نمیدونه چیه و چطور فقط میدونم خیلی بزرگه این خدا 

که با تک تک اتفاقات زندگیمون واسمون برنامه ها داره 

برای چندمین باره ک دارم ب حکمتت ایمان میارم خدا

و حالا دو راهی های سخت بین دولتی و آزاد

  • نمایش : ۲۴۱
  • فتل فتلیان

    بله واقعا  هر چیز حکمتی داره که باید درکش کرد 

    بهترین تصمیم گیرنده خودتونید

    بشین همه چیز رو بالا پایین کن نظر چند نفرم بپرس و تصمیم نهایی رو بگیر 

    فقط یادت باشه درست ترین تصمیمو بگیری و اینکه 30سال دیگه حسرت انتخاب درستی که باید میگرفتی رو نخوری 

    موفق باشی 

    امیدوارم بهترینا برات اتفاق بیفته

    ممنونم 
    ولی خوب واقعا کسی نیست ک بخواد نظر قطعیش بگه ینی همه اینکه تا موقع فارغ‌التحصیلی من پرستاری بخواد اشباع بشه یانه واینکه مدرک آزاد تا اون موقع مهم هست یانه 
    و اینکه رشته ای ک الان میخونم اپلای کردن خیلی عالیع و دانشگاهمم تیپ 1هست همه اینا مزیت و معایب خودش داره 
    آرام :)
    بهش خوب فکر کن ! 
    یه توصیه دوستانه :)
    انتخاب سخت:)
    فتل فتلیان

    بله دیگه همه این سوالا  پیش میا

    دبرا همینه میگم باید همه چیزو بالا پایین کنی تا بتونی بهترین تصمیمو بگیری

    سعی کن با یه مشاور تحصیلی صحبت کنی 

    ایدی یه مشاورو دارم برات میفرستم نمیدونم بهت جواب بده یا نه 

    مرسی :)
    Fateme1371
    بلاخره چه تصمیمی گرفتی عزیزم؟
    گاه گاهی اندکی مینویسم ...