هفت خوان

  • Agnes :)
  • چهارشنبه ۴ مهر ۹۷
  • ۱۲:۳۸

دیروز رفتم یک مانتو و شلوار خریدم 

کلا ی ریتم خاصی داره لباسام مانتو های بلند و با شلوار تنگ 
این سری هم همین روند داشتم 
مانتو هایی که از قسمت کمر میچسبه ب کمرم 
روال همیشگی 
ولی مادر گرام اصرار داشت که مانتو تنگه😶
خوب طبیعتا مانتو های بلند تا آخرش دکمه خور نیستن 
میگفت میبریم تا اخرررررررین ردیف خیاط دکمه میزنه اینجوری برای دانشگاه مناسب نیست 
یا شلواری ک همیشه میپوشم 
ی شلوار پاچه گشاد برام انتخاب کرده بود شما فرض کنید مانتوی بلند با شلوار پاچه گشاد😂
حتی تصورشم خنده دار
خدا بخیر کنه منو و دانشگاه و تیپ دانشگاه و خانواده رو

  • نمایش : ۳۰۱
  • Red man ®®
    خودت باش اون چیزی که خودت توش راحت تری:) 
    یه چی بپوش که اذیت نشی
    آره دقیقا منم همون روندی ک خودم دوست دارم رو پیش گرفتم
    فتل فتلیان

    برا لباس سخت نگیر

    برا ما نوشته بودن لباس اندامی نباشه من همش اندامی می پوشم هیچکس هیچی نمیگه 

    دخترام همه مدل هستن هیچکسم بهشون چیزی نمیگه در کل دانشگاهمون اصلا گیر نیست

    یه دختره بود مانتو جلو باز یه پیرهن کوتاهم زیرش داشت راه که میرفت کلا شیکمش بیرون بود تازه کلاس اخلاق و اندیشه زاز اینجوریا داشت با اخونده رفت سر کلاس

    دانشگاه ما یکم حساسن خیلی کم البته 
    ولی جدایی از گیر دادنشون ادم باید خودش رعایت کنه ک هرجا لباس مخصوص خودش داره 
    منم تیپ معقولی دارم 
    مامانم حساسیت ب خرج میده
    لیمو جیم
    منم کامنت بالایی رو با شدت بیییییشتر تجربه کردم:))
    :)
    مسیو ..
    واسه ما هرجا میری یه بنر بزرگ از پوشش و اخلاق دانشجو نوشته...ولی مدلینگ:)))
    دانشگاه ما خوب بود 
    همه ی حجاب متوسطی داشتن ینی که حراست دم در بود دیگ :))))
    tiktik tiki
    زیاد حسای نباشین خدایی رو این
    البته از اینور بوم بیوفتین نه از اونورش
    وای تیکی مامان انقد حساسه حس میکنم میخوام برم حوزه علمیه خواهران قم درس بخونم:/
    tiktik tiki
    😕😕😕ببین من ترم یک یه مانتو داشتم میگفتم عمرااااااااا این بپوشم این کوتاس مدل داره بدتر رنگش(حالا بگو چه رنگی؟یشمی!!!!!)
    بعد یه یکی دوماه گذشت فهمیدم بابا تازه اون خیلیم سادس
    مث مامان من دیگ
    حالا مانتوی من طوسی دیشب بابام میگه اینو مگه میزارن دانشگاه؟!😐😐
    tiktik tiki
    تمام مانتو شلوارام و کیفام توی مشکی خلاصه شده بودن😒😒😒
    من ب جز مانتوم همش مشکی خو:/
    برم قرمز بخرم چراغ قرمز بشم دانشگاه☺️
    اولش چقد سخته 
    هانا :)
    وای خدا من دلم میخواد برم خودم رو دار بزنم 
    من تو عمرم مانتو مشکی نداشتم -__- حالا چون با جو دانشگاه اشنا نیستم سه چارتا مشکی ردیف کردن برام:(( 
    ب جز قرمز و سفید بقیه واقعا چه ایرادی دارن:((
    حالام گفتم فعلا چیزی نمیخرم برم ببینم جو جطوره و چه رنگایی میذارن:/
    اینطوری حس مدرسه رو دارم که همیشه سرمه ای بود:|
    دقیقا مثل منی توام :))
    حالا میخوایم بریم ببینیم کاواره است همه مدلینگ ها تک ب تک میان از جلومون رد میشن 😂😂😂
    قطعا ب این سختی ک مامان من هست حراست نیست
    نیلوفر
    وای مرسی بابت ادرس.
    اون وبلاگتو بستی فکر کردم دیگه گمت کردما، تا بعد که ایمیلت اومد‌‌.ممنون. موفق باشیییییی.
    دوستای قدیمی ی چیز دیگه ان شک نکن 
    سلامت باشی :)
    هانا :)
    اوهوم:/ دوست من گفت همه رنگ حتی سفید پوشیدن!!!:/
    مامانا همشون حراستن😂
    اونا ی تخته شون کمه دانشگاه رو با عروسی اشتپ گرفتن :)

    گاه گاهی اندکی مینویسم ...